Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2011 11:01 - Интерлюдия. Внимавай какво си пожелаваш.
Автор: teatarnamechtite Категория: Забавление   
Прочетен: 2390 Коментари: 4 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
- Какво те мъчи, сине, че не можеш да скриеш болката от мен?
- Нищо. Не ми се говори.
- Когато човек твърди, че не иска да говори за нещо, той обикновено иска да каже, че не е в състояние да мисли за нищо друго.
- Няма смисъл просто, мечтите са най-жестокото наказание. Самонаказание.
- Но животът, преди да ти даде крила да полетиш, ти счупва краката. Мечтите са поглед в бъдещето - единствената машина на времето, пълна свобода, необятност. Как може това да бъде наказание?
- Мечтателят е човек, който вижда пътя си само на лунна светлина и наказанието му е, че вижда  зората преди останалия свят. Не съм готов да посрещна зората!
- Не осакатявай душата си, дете мое. Разочарованието дебне от всеки ъгъл да нападне надеждата. От теб зависи дали ще се заровиш в оковите на реалността, или ще оставиш открехнат прозореца към звездите.
- Със затворени очи животът е по-хубав.


Тагове:   интерлюдия,


Гласувай:
25



1. анонимен - Не "затворени очи"!...
20.05.2011 16:58
Не "затворени очи"!
Обърнати в правилна посока!
Поздрави!
цитирай
2. kite333 - Ааааа,тъжно.И вярно донякъде.
23.05.2011 23:52
Ааааа,тъжно.И вярно донякъде.
цитирай
3. mt46 - Мечтите раждат
29.05.2011 17:26
и радост, и тъга...
цитирай
4. vesever - Много добро! Само не съм съгла...
29.05.2011 18:54
Много добро!
Само не съм съгласна, че мечтите са наказание...за някои хора те са целият им живот...стига да успеят да ги опазят живи, а така и себе си, в този объркан свят :)

Ето от мен, мечта

http://www.youtube.com/watch?v=IkWaDzf0t0g&feature=related
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: teatarnamechtite
Категория: Забавление
Прочетен: 926959
Постинги: 245
Коментари: 1453
Гласове: 15156