Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2013 15:02 - Изумруденият град - пълен размер
Автор: teatarnamechtite Категория: Забавление   
Прочетен: 3271 Коментари: 10 Гласове:
51

Последна промяна: 09.01.2014 17:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
( +ЦЯЛАТА КАРТА: ПЪЛЕН РАЗМЕР+ )
ВИЖ КАРТАТА В ОРИГИНАЛЕН, ОГРОМЕН РАЗМЕР (12.5 Mb) ) Мащаб: 1 пиксел = 10 м. Атлант, Изумруденият град, столица на Посейд и на Атлантската Федерация.

Още карти от поредицата "Векът на Лъва": 
ТУК.


© Спасимир Радев



Тагове:   Атлантис,


Гласувай:
51



1. cinderellathespy - Картограф :)
14.11.2013 11:03
Освен писател.... и театрал... :))
Палец 40 нагоре от мен!
Усмивки! :))

Ели
цитирай
2. skarif - Уникално си е!
14.11.2013 14:15
:)
цитирай
3. teatarnamechtite - синдерела,
14.11.2013 23:41
Всъщност карти почнах да драскотя, още преди да съм се научил на онези ми ти ченгелчета от азбуката. В час, догато другите скучаеха и си драскаха рицари и коли в бялото поле на тетрадката, аз скучаех и си драсках измислени карти. :-)
цитирай
4. cinderellathespy - 3. :)
15.11.2013 11:36
Значи имаш карта и на изгубено съкровище??
Сега остава да направим план кога ще ходим да го търсим, стига да ти трябват помощници и да си съгласен да (с)поделиш откритото... ;)
Усмихнат петък, teatar мечтателен!
Черпя една песен - една от най-добрите ми приятелки днес има рожден ден!
С Мимето много обичаме Whitesnake защото покрай концерта на Дейвид Ковърдейл 1997-ма се запознахме и сприятелихме и тъй откарахме до днешните дни.... 16 години.... Пожелавам на всички такова приятелство като моето с нея! :))
Стана ми навик тук с теб да споделям хубави поводи (нали се сещаш за бебето Васко преди време)... :)))

Ели
____________________________________
Whitesnake - The Deeper The Love
http://vbox7.com/play:39d6e2f8
http://www.youtube.com/watch?v=EiGENtfBoEs
цитирай
5. teatarnamechtite - синдерела,
27.11.2013 16:44
Картата със съкровището остана на кораба на Незеири. Ще видим какви ще ги свърши с нея. :-)
цитирай
6. kenzovnaks - Дам...
10.12.2013 15:06
трябва да видим заедно
цитирай
7. cinderellathespy - 5. и 6.
17.12.2013 00:32
Дам...
Ще! Аз нищо, че не се обаждам!!!
Следя Всичко!*
Усмих,

Ели
________________________________________________
пп : А и вече смятам да се концентрирам само в коментари
в блогчетата, които харесвам!:)) А този си ми е първи
в списъка! Спокойна нощ!*
цитирай
8. teatarnamechtite - синдерела,
18.12.2013 17:52
Вече всички досегашни глави съм ги засекретил, че почвам да се ориентирам към каквито там издателства има наоколо. Белким на някое му се харесат моите писания, дето съм ги натворил дотук, и се излъже да ми ги разпространи по книжарниците!

Всякакво стискане на палци на ръцете и краката ще ми е от полза!
цитирай
9. cinderellathespy - 8.
21.12.2013 23:30
Страхотно!*
Време беше да го направиш, Театър мечтателен!
Ще стискам палци през новата година книгата да бъде издадена
и да я хванем в ръка на хартиен носител!
Пък аз ще се надявам и на някой автограф... ;)
Здраве и успехи през 2014-та!*
Като има здраве - всичко друго се нарежда и постига!
Усмивки от мен,

Ели
цитирай
10. teatarnamechtite - синдерела,
23.12.2013 10:27
Благодаря! Здраве и усмивки на теб и на хората, които обичаш, през цялата 2014 г. и занапред!

А аз междувременно е време да се захващам с планирането на 3-та книга, че пръстите ме сърбят! :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: teatarnamechtite
Категория: Забавление
Прочетен: 922609
Постинги: 245
Коментари: 1453
Гласове: 15156