Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2013 13:13 - УМНИКА -- 23. Доко VIII (3)
Автор: teatarnamechtite Категория: Забавление   
Прочетен: 4558 Коментари: 16 Гласове:
46

Последна промяна: 09.01.2014 17:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
---ПОРАДИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА АВТОРСКИ ПРАВА, ОТ НАСТОЯЩАТА ГЛАВА СА ПУБЛИКУВАНИ ОТДЕЛНИ ОТКЪСИ. ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ---
Отначало му се стори, че това са само отражения от околните светлинки, които разноцветните лампи разпръскваха из залата. Но след миг по ръката му изплуваха странни линии и знаци и се заизвиваха като коренища, а сърбежът рязко премина в остра болка.
Додо простена с отчаяние. Опита се да се отдръпне от каменната маса, да направи няколко широки крачки назад и встрани от металната какавида. Но с ужас установи, че сега краката му не го слушаха.
Пулсиращата светлина на зеления кристал се засили, а туптящият сърбеж в ръката му се учести. Сега вече със сигурност знаеше, че зловещите знаци над китката му присветваха и потъмняваха ведно с ритъма на тайнствената машина пред него. От гърдите му се изтръгна глухо хъхрене, а в устата си усети познатия вкус на сусам и смокини. След няколко мига първият възкисел прилив на слюнка заля всичките му сетива и го накара да се олюлее. Но нещо го заставяше да стои изправен, а ръката му с мъчително треперене се прокрадваше все по-близо към каменната маса. Сякаш невидима сила го придърпваше напред и той бе съвсем безпомощен да й се противопостави.
С неистов писък направи последно усилие да се изтръгне от неочакваната клопка. Но вместо това, ръката му се стрелна напред и с остро прищракване се залепи за металния трилистник. Китката му се озари в разноцветни багри, а пръстите му мигом изтръпнаха. Зеленият триъгълен кристал огря лицето му с ослепителна светлина, а далеч отдолу буботенето прерасна в оглушително ръмжене. Гранитният под се разтресе едва доловимо.
В следващия миг, докато огнените кръгове все още играеха пред невиждащите му очи, Додо с крясък се изтръгна от хватката на кристала и се стовари по гръб върху твърдия под. С отчаяние се извърна, за да потърси помощ. Но от госпожица Церибела нямаше и следа.

image
---ПОРАДИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА АВТОРСКИ ПРАВА, ОТ НАСТОЯЩАТА ГЛАВА СА ПУБЛИКУВАНИ ОТДЕЛНИ ОТКЪСИ. ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ---




Тагове:   доко,


Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. juliaseeland - Привет :)
10.08.2013 23:37
Изразните ти средства са на доста високо ниво.Впечатляващ подход за писане.Лека вечер :)
цитирай
2. cinderellathespy - Добра нощ :)
11.08.2013 02:24
Дали ще успея да наваксам с четенето до края на годината?...
Ще стане ясно... като се разкоментирам-аргументирам назад... хах... ;)
Как си, teatre mechtatelen?
Нещо изтървах аз нишката на действието, но ще се опитам да я възстановя....
Хубаво лято! Време на звездопад Е!
Да не забравиш да си пожелаеш нещо! :))
Усмивки :))

Ели
________________________
Sous le Soleil...
http://vbox7.com/play:4f731f8a
цитирай
3. teatarnamechtite - синдерела,
11.08.2013 11:40
Лято е, все пак! Нормално е да имаш други приоритети. Плаж, пясък, вълни и чайки! :-)
цитирай
4. juliaseeland - Здравей :)
11.08.2013 16:35
Театър на мечтите,от колко време се занимаваш с творческа дейност? Просто ми е любопитно. О,да щях да забравя да не забравиш да изведеш на светло нишката на действието:)че трудно се възстановява после:) Всичко добро,и много читатели на книжният пазар в бъдеще.
цитирай
5. teatarnamechtite - джулиязееланд,
11.08.2013 23:33
Ами горе-долу откак най-сетне ги научих ония ми ти проклети ченгелчета. :-)

Сериозно, в предучилищната забавачница даскалката имаше навика да си излиза по време на час да си купи кафе и ме оставяше да занимавам класа с разни истории, дето сам си ги измислях на момента. И аз какво да правя - сядах на предната маса и почвах да ги суча едни измишльотини за едни диви племена на име "Зелените копия" и техните приключения... И часът си минаваше. И до ден днешен срещам съученици от онова време и те ми викат: "Еееей, помниш ли зелените копия!"

По-нататъка баща ми, лека му пръст, ни разказваше с брат ми приказки за лека нощ, дето сам си ги измисляше на момента. А пък аз после хващах една тетрадка и ги надрасквах, ама украсени. Едната се разказваше за един Мравчо, дето събрал една дружина буболечки и си направили корабче от едно листо и отплавали надолу по реката да търсят морето. Това - някъде между 3-ти и 5-ти клас май беше. Оттогава все кратки нещица съм драскотил.

Иначе такова голямо нещо за пръв път пиша, честно. Темата за Атлантида отдавна ми е в акъла и ми е любима, но чак сега доби що-годе завършен вид. Иначе съм крайно непостоянен и подхвана ли нещо, бързо ми омръзва и го зарязвам. Цяло чудо е, че това нещо съм го докарал до 700 стр., че остават и още точно 4 глави, т.е. към 100-120 стр. още. Може би напипах тука някаква вакса, или вярното темпо, не знам. Някои ми предлагат да посгъстя стила, но колкото и да се насилвам, не става. Това си ми е стилът и толкоз. Само дано да не ми отлети музата, че съм го замислил това нещо да е в доста части...

В този ред на мисли, малко стискане на палци няма да ми навреди! :-)

Пс. Нишката съм я затворил в една пространна екселска таблица с много табове и взаимносвързани връзки, та да ми е все пред очите. Абе въобще сложна работа. Като цяло обаче историята е вече измислена от начало докрай. Но не ме питай какво става накрая! :-)
цитирай
6. injir - Ама защо излязох като анонимен? :)
11.08.2013 23:57
Ама защо излязох като анонимен? :)
цитирай
7. teatarnamechtite - инджир,
12.08.2013 00:51
Карай с'я. :-)

Аз лично не искам да знам какво ще ми се случи. Или, както излиза, какво би могло да ми се случи при този избор или онзи, който би предопределил попадането ми в това разклонение на времето или в съседното.
цитирай
8. juliaseeland - Здравей
12.08.2013 01:12
Само да те поправя името ми е Джулия Сииленд.Благодаря ти ,че сподели.За стилът ти не мисля ,че се налага да го променяш.Той си е добре така както си е.Съветвам те да се обърнеш към някоя издателска къща....кой знае може да издадат творбата ти.
цитирай
9. teatarnamechtite - джулия,
12.08.2013 12:22
Това е замисълът. :-)

Междувременно всякакви съвети в процеса на писане са добре дошли.
цитирай
10. juliaseeland - Здравей :)
13.08.2013 10:39
Преди време любимият ми блог беше на човек ,който владееше писателската дейност до съвършенство.От миналата година не пише в блог.бг...за съвет приеми от мен следното.В търсачката на блог.бг потърси Стефан Кръстев,има интервю с него.....може да ти бъде от полза....той е човека ,който четях,има издадени вече доста книги и е горд притежател на награди.Ще ти е от полза ако надникнеш и в разказите му които би трябвало още да са някъде из блога....Толкова от мен. Късмет:)
цитирай
11. teatarnamechtite - джулия,
13.08.2013 14:43
Всъщност Стефан продължава да пише в блог.бг, но си е сменил ника:

cefules.blog.bg

За него става въпрос, нали?
цитирай
12. juliaseeland - Tеатър на мечтите :)
13.08.2013 15:38
Благодаря ти ,че сподели това е вълнуващо за мен.....как така съм го пропуснала??? Е все пак ти прави чест ,че не си премълча :) Сподели сега, разбира се ако искаш де... това върши ли ти работа? Имам в предвид написаното в предния ми коментар, ще ти е от полза ли? От неговите разкази може да ти дойдат много идеи :) Още веднъж благодаря за информацията която сподели :)
цитирай
13. teatarnamechtite - джулия,
13.08.2013 15:56
Какво има за премълчаване - човекът се старае и редовно си пише. Така че евала. Творците трябва да се подкрепяме, нали? :-)

Но трябва да си призная, че още не съм чел нищичко от него. Само знам за него от блог.бг и че пише на доста чувствени и еротични теми. Но все пак може би наистина трябва да се поразровя из неговите неща, когато намеря време. Всяка свежа идея винаги е добре дошла.
цитирай
14. juliaseeland - Да,той е...
13.08.2013 16:00
Да,той е.....от неговите разкази съм черпила сили не един път.И все пак дълго време отсъствах от блог.бг......към девет месеца :)))
цитирай
15. juliaseeland - Опс...отговорил си ми:)
13.08.2013 16:06
Можеш да извадиш и овържеш цените неща,без еротика....а защо пък не? Веднъж ми се дочете криминално фентъзи,с малко щипка романтика подсладено с еротика....уви такъв тип четиво .....не намерих .Творците ако не се подкрепят...лошо,да.Напълно съм съгласна с тебе :)
цитирай
16. teatarnamechtite - джулия,
13.08.2013 18:23
> Веднъж ми се дочете криминално фентъзи,с малко щипка романтика подсладено с еротика

Попаднала си на точното място ;-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: teatarnamechtite
Категория: Забавление
Прочетен: 926099
Постинги: 245
Коментари: 1453
Гласове: 15156