Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 23:49 - УМНИКА -- 18. Зари V (3)
Автор: teatarnamechtite Категория: Забавление   
Прочетен: 3200 Коментари: 2 Гласове:
39

Последна промяна: 09.01.2014 17:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Киканеган, Ейр, 2-ра луна от 2495-то слънце от века на Лъва (12 486 г.пр.н.е.).

---ПОРАДИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА АВТОРСКИ ПРАВА, ОТ НАСТОЯЩАТА ГЛАВА СА ПУБЛИКУВАНИ ОТДЕЛНИ ОТКЪСИ. ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ---

- Ако питаш повечето хора от нашия бранш "къв е смисълът в т"ва да си пират, - избърбори някак по-бодро старицата, - Те ш" ти отвърнат, че са в занаята или зарад" кучките, или зарад" плячката, или зарад" пиячката. Колко мъжествено от тяхна страна, нали? - тя пое отново бокала и отпи няколко дълги глътки. - Всъщност ш" ти кажа, че цялата работа е зарад" славата. Ако бях си останала в оназ скапана кръчма някъде там в Ог, дос"я да съм народила цяла челяд и да съм наобиколена от дузина обични внучета. Те по цял ден щяха да ми надуват главата със сладникавите си детски песнички, да ми с" катерят по врата, да ми мачкат цветята в градината и да ми пикаят в чехлите. И "сичко туй щеше да е много прекрасно - до деня, в койт" Майката реши да ме прибере при себе си.
Тя блажено се ухили срещу Зари, която без да се усети отвърна на усмивката й. Дори пред лицето на смъртта, Страховитата Ерил запазваше високия си дух. Ето затова младата жена я обичаше толкова много. Та нали тя й напомняше по безброй начини за Майката на Народа, загинала така трагично от ръцете на омразните атланти. "Нирамел Баварим ва-Лириниана, някой ден ще те открия и ще ти извия врата като на пиле", неведнъж си бе шептяла Червената водна биволица, дорде накрая неспокойният сън не я отвлечеше в прегръдката си.
- Е, с"я Майката май е на път точно туй да стори с мен.  - отбеляза старицата като че на себе си. - И мож" да си сигурна, че няма да видиш ник"ви хлапета да щъкат около студеното ми тяло, след кат" издъхна. Само песента на чайките ш" огласи палубата на "Мидата", докат" спускате старата Ерил в дървен сандък върху морските вълни. И акулите, барабар с ваш"те приятели делфините и останалите рибоци ш" ми правят компания, когат" потъна на дъното, вместо гадните бели червеи.
Пламъците отново лумнаха в очите на старицата, докато тя говореше в унес:
- Но мой"то име ш" остане след мен! Моряците ш" пеят старите си песни за добрата стара Ерил, дет" нявгаж била страшилището на моретата. И майките ш" шептят на децата си, когат" навън с" стъмни: "Лягай, мама, че да н" дойде Страховитата да те завлече на дъното на морето!" Ей туй, драга моя, е истинската награда за пиратския живот. Не сандъците с жълтици и не торбите с перли! - тя за кратко се замисли над последното. - Е, и жълтиците помагат, да ти кажа. Ей там, пресегни се, драга, и ми подай онзи свитък.
image

---ПОРАДИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА АВТОРСКИ ПРАВА, ОТ НАСТОЯЩАТА ГЛАВА СА ПУБЛИКУВАНИ ОТДЕЛНИ ОТКЪСИ. ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ---



Тагове:   зари,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smile999 - !!!
01.06.2013 07:37
!!!
цитирай
2. melin - Очаквам с интерес продължението
08.06.2013 16:26
Очаквам с интерес продължението
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: teatarnamechtite
Категория: Забавление
Прочетен: 922679
Постинги: 245
Коментари: 1453
Гласове: 15156