Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.08.2016 10:00 - Видение
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 5684 Коментари: 15 Гласове:
54


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Виждам тучна ливада,
насред зной - маргаритки,
конче гривесто, младо
и реки колоритни
дето хвърлят сред камък
среброкоси прегръдки
и разбиват на пламъци
лекоструйните глътки,
от които отпивам
и в пчела се превръщам,
кацам в твоята нива,
бръмвам в твоята къща...
медоносна от обич
влитам в тебе и с песни
пак нектари потичат
по челото небесно.




Гласувай:
55



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Ох, тия нектари
11.08.2016 11:51
и дъхът им, ми напомнят трайността на росата.
цитирай
2. dum - "лекоструйните глътки, от ...
11.08.2016 12:11
"лекоструйните глътки,
от които отпивам
и в пчела се превръщам,
кацам в твоята нива,
бръмвам в твоята къща...
медоносна от обич"

Все ти. ;)
цитирай
3. wonder - Ох, тия нектари и дъхът им, ми н...
11.08.2016 12:14
krumbelosvet написа:
Ох, тия нектари
и дъхът им, ми напомнят трайността на росата.


Такива са миговете от вечност - чисти като роса и наслаждаващи като сладокусни нектари и манни небесни.
цитирай
4. wonder - "лекоструйните глътки, от ...
11.08.2016 12:16
dum написа:
"лекоструйните глътки,
от които отпивам
и в пчела се превръщам,
кацам в твоята нива,
бръмвам в твоята къща...
медоносна от обич"

Все ти. ;)


Ами както вика Черногледец Храбър "все добриняци и веселяци". ;)))
Но медоносията, които хранят душата винаги са вдъхновяващи.
цитирай
5. conte - да ти окръцкам маргаритките дано
11.08.2016 18:27
да ти окръцкам маргаритките дано
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Чудесно звучи на фона на две от се...
11.08.2016 19:32
Чудесно звучи на фона на две от седемте рилски езера. Поздрави!!
цитирай
7. wonder - да ти окръцкам маргаритките дан...
11.08.2016 20:33
conte написа:
да ти окръцкам маргаритките дано


Ще ги окръцкаш ама друг път. :Ррр
цитирай
8. wonder - Чудесно звучи на фона на две от се...
11.08.2016 20:36
kasnaprolet9999 написа:
Чудесно звучи на фона на две от седемте рилски езера. Поздрави!!


По-красива снимка на Рилските езера /макар и две/ не съм виждала. Фотографът ми я подари преди години. За мен по-красив е само циркусът на БезБог в Пирин.
цитирай
9. planinitenabulgaria - Към Коментар №8:
11.08.2016 20:51
Тази снимка на езерата Окото и Бъбрека е направена от връх Харамията - скалистият връх над старата хижа. Той изглежда страшен от към хижата, но от обратната страна е наклонена ливада. За мен най-красивото езеро на Рила е Карагьол - третото и най-високо езеро от тези на терасата на хижа Рибни езера. Първото езеро е Рибното, второто е Смрадливота, огромно по площ. Синята вода на Карагьола, обрамчена от рамка с едър клек и вр. Джендема над тях - обективно, това е най-красивото място на Рила. След Карагьола следват седемте Джендемски езера, всичките съвсем различни. Тази най-дивна гледка на Рила може да се види от вр. Водния чал. Но да се измине този кръгов маршрут от хижа Рибни езера покрай трите големи и после покрай седемте по терасите - това е нещо неповторимо.
Много са езерата в Пирин, по-красиви от Безбожкото, на първо място поставям Тевното езеро, с доста тъмния си цвят на фона на Голяма Каменица. То разкрива своята красота когато се премине Винарската порта под вр. Мозговица и се тръгне по хоризонтала към заслона.
Поздравления за постинга с тази планинска красота и стихото.
Аз бях в Литохоро и ще имам нужда от информация за там, защото вече нареждам Олимп по красота редом с нашия Пирин.
цитирай
10. wonder - Тази снимка на езерата Окото и Бъ...
11.08.2016 21:25
planinitenabulgaria написа:
Тази снимка на езерата Окото и Бъбрека е направена от връх Харамията - скалистият връх над старата хижа. Той изглежда страшен от към хижата, но от обратната страна е наклонена ливада. За мен най-красивото езеро на Рила е Карагьол - третото и най-високо езеро от тези на терасата на хижа Рибни езера. Първото езеро е Рибното, второто е Смрадливота, огромно по площ. Синята вода на Карагьола, обрамчена от рамка с едър клек и вр. Джендема над тях - обективно, това е най-красивото място на Рила. След Карагьола следват седемте Джендемски езера, всичките съвсем различни. Тази най-дивна гледка на Рила може да се види от вр. Водния чал. Но да се измине този кръгов маршрут от хижа Рибни езера покрай трите големи и после покрай седемте по терасите - това е нещо неповторимо.
Много са езерата в Пирин, по-красиви от Безбожкото, на първо място поставям Тевното езеро, с доста тъмния си цвят на фона на Голяма Каменица. То разкрива своята красота когато се премине Винарската порта под вр. Мозговица и се тръгне по хоризонтала към заслона.
Поздравления за постинга с тази планинска красота и стихото.
Аз бях в Литохоро и ще имам нужда от информация за там, защото вече нареждам Олимп по красота редом с нашия Пирин.


Ооо... Митикас е голяма красота! Но от Пирин по-величава планина на Балканите няма. Според мен.
И Митикас, и Вихрен са пирамидални. Връх Мусала е най-висок - с 8 м е по-висок от Митикас. В Олимп сме били на ски в един курорт с 10 писти. Ако сте били близо до Едеса /Воден/ сигурно сте видели и най-големия водопад в Гърция - Каронос.
А що се отнася до красотата на езерата - за най-красив се смята Папазгьол в Пирин, но за мен БезБог е сантименто.
Тевното и Рибните съм ги виждала, както и в Рила - Вапските, Сухото и др. езера.
БезБог ми харесва заради прозрачно-сапфирения циркус, заради елшака и зеленината и синьо-бялата панорама към Рила, заради килима от лилави и жълти минзухари пролет и заради многото ми спомени там. :)))
цитирай
11. krumbelosvet - Завиждам на Планините и на авторката,
12.08.2016 09:19
аз малко съм бродил по тия места. Не са прави неприятелите, че набеждават някого за хванат от планините. А и така да е, лошо ли е?
ПОЗДРАВИ.
цитирай
12. wonder - Завиждам на Планините и на авто...
12.08.2016 10:17
krumbelosvet написа:
Завиждам на Планините и на авторката,
аз малко съм бродил по тия места. Не са прави неприятелите, че набеждават някого за хванат от планините. А и така да е, лошо ли е?
ПОЗДРАВИ.


Даам... Планината те кара да гледаш нагоре, а полето да коленичиш. Никога не е късно да хванеш гората, както се казва. ;)))

Наричат го Пирин. Оставам без дъх
когато в зори се покланям
на езеро Пиринско, Бог или връх,
на къпана в слънце поляна.
Магия и тайнство. Безкрай. Свобода.
И вятърни пусти простори.
Дали планина е? Дали е душа,
която със Бога говори?

http://wonder.blog/izkustvo/2007/09/28/velichaviiat-pirin.114850
цитирай
13. faktifakti - природата дава криле на изказа
17.08.2016 12:30
поздрави
цитирай
14. wonder - природата дава криле на изказа ...
17.08.2016 13:15
faktifakti написа:
природата дава криле на изказа
поздрави


Факт. Необорим.
Както окриля и природата на Любовта. ;)))
цитирай
15. rilapirinrodopi - поклон към планините
01.09.2016 15:06
Най-величествената планина е Пирин, най-омагьосаната и най-притегателната!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15166475
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031